نمایه کلیدواژه ها

ا

  • اثربخشی مدل سنجش بهره‌وری (اثربخشی و کارآیی) دربخش خدمات دولتی ایران [دوره 2، شماره 4، 1389]
  • اجتماعی. مؤلفه‌های تدوین استراتژی ملی مبارزه با فساد جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 4، 1389]
  • اداره دولت و حکومت چشم انداز اداره دولت و حکومت براساس خط‌مشی‌ها و اسناد راهبردی برخی از انجمن‌های علمی این رشته [دوره 2، شماره 4، 1389]
  • ادراک برابری بررسی عوامل مؤثر بر رضایت شغلی کارکنان بانک صنعت و معدن [دوره 2، شماره 5، 1389]
  • ارزیابی عملکرد طراحی و استقرار نظام ارزیابی عملکرد: مطالعه‎ی‎ موردی ستاد تعزیرات حکومتی گندم، آرد و نان [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 1-16]
  • استراتژی مؤلفه‌های تدوین استراتژی ملی مبارزه با فساد جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 4، 1389]
  • اعتماد شهروندان طراحی مدل عوامل مؤثر بر اعتماد شهروندان نسبت به مدیریت شهری [دوره 2، شماره 4، 1389]
  • اقتصادی مؤلفه‌های تدوین استراتژی ملی مبارزه با فساد جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 4، 1389]
  • انرژی رابطه رهبر ـ پیرو (LMX) در ایجاد انرژی و بروز خلاقیت در محیط‌کاری [دوره 2، شماره 5، 1389]

ب

  • بانک صنعت و معدن بررسی عوامل مؤثر بر رضایت شغلی کارکنان بانک صنعت و معدن [دوره 2، شماره 5، 1389]
  • برون‎سپاری ارایه مدلی جهت شناسایی فرآیندهای کاندیدای برون‎سپاری در سازمان برمبنای رویکرد کارت امتیاز متوازن و ماتریس استراتژی‎های برون‎سپاری [دوره 2، شماره 5، 1389]
  • بهره‌وری مدل سنجش بهره‌وری (اثربخشی و کارآیی) دربخش خدمات دولتی ایران [دوره 2، شماره 4، 1389]

پ

  • پایگاه اقتصادی بررسی عوامل مؤثر بر رضایت شغلی کارکنان بانک صنعت و معدن [دوره 2، شماره 5، 1389]

ت

  • تاکتیک متمرکز بر سرپرست مدیریت تصویرسازی در جهت منافع سازمان یا خود فرد: تأثیر تاکتیک‎های مدیریت تصویرسازی رو به بالا بر رفتار شهروندی سازمانی [دوره 2، شماره 5، 1389]
  • تصمیم‎گیری توجیه‎پذیری پدیده پافشاری بر تصمیمات اولیه مدیران در بخش دولتی [دوره 2، شماره 5، 1389]
  • تصمیم‌گیری چند معیاره طراحی و استقرار نظام ارزیابی عملکرد: مطالعه‎ی‎ موردی ستاد تعزیرات حکومتی گندم، آرد و نان [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 1-16]

ج

  • جامعه‎ی دانایی تبیین جایگاه رسانه‎های جمعی در جامعه‌ی دانایی با رویکرد مدیریتی [دوره 2، شماره 5، 1389]
  • جو سازمانی بررسی عوامل مؤثر بر رضایت شغلی کارکنان بانک صنعت و معدن [دوره 2، شماره 5، 1389]

چ

  • چشم انداز چشم انداز اداره دولت و حکومت براساس خط‌مشی‌ها و اسناد راهبردی برخی از انجمن‌های علمی این رشته [دوره 2، شماره 4، 1389]

خ

  • خلاقیت رابطه رهبر ـ پیرو (LMX) در ایجاد انرژی و بروز خلاقیت در محیط‌کاری [دوره 2، شماره 5، 1389]

ر

  • رابطه رهبر ـ پیرو LMX رابطه رهبر ـ پیرو (LMX) در ایجاد انرژی و بروز خلاقیت در محیط‌کاری [دوره 2، شماره 5، 1389]
  • رسانه‎های جمعی تبیین جایگاه رسانه‎های جمعی در جامعه‌ی دانایی با رویکرد مدیریتی [دوره 2، شماره 5، 1389]
  • رضایت شغلی بررسی عوامل مؤثر بر رضایت شغلی کارکنان بانک صنعت و معدن [دوره 2، شماره 5، 1389]
  • رفتار پافشاری بر تعهدات توجیه‎پذیری پدیده پافشاری بر تصمیمات اولیه مدیران در بخش دولتی [دوره 2، شماره 5، 1389]
  • رفتار شهروندی سازمانی ارایه مدل جامع عوامل مؤثر بر توسعه رفتار شهروندی سازمانی مطالعه‎‎ی موردی‎: کارکنان شرکت ملی نفت ایران [دوره 2، شماره 5، 1389]
  • رفتار شهروندی سازمانی مدیریت تصویرسازی در جهت منافع سازمان یا خود فرد: تأثیر تاکتیک‎های مدیریت تصویرسازی رو به بالا بر رفتار شهروندی سازمانی [دوره 2، شماره 5، 1389]
  • رهبری تحول‎آفرین بررسی ارتباط میان فرهنگ سازمانی و سبک‌های رهبری تحول‎آفرین و مبادله رهبر – پیرو [دوره 2، شماره 4، 1389]
  • روش دلفی مدل سنجش بهره‌وری (اثربخشی و کارآیی) دربخش خدمات دولتی ایران [دوره 2، شماره 4، 1389]
  • روندهای سیاست پژوهی بررسی تأثیر سیاست پژوهی در فضای سیاست‎گذاری (مطالعه‌ی موردی در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی) [دوره 2، شماره 4، 1389]

س

  • ساختار سازمانی ارایه مدل جامع عوامل مؤثر بر توسعه رفتار شهروندی سازمانی مطالعه‎‎ی موردی‎: کارکنان شرکت ملی نفت ایران [دوره 2، شماره 5، 1389]
  • سبک رهبری مدیران ارایه مدل جامع عوامل مؤثر بر توسعه رفتار شهروندی سازمانی مطالعه‎‎ی موردی‎: کارکنان شرکت ملی نفت ایران [دوره 2، شماره 5، 1389]
  • سند راهبردی چشم انداز اداره دولت و حکومت براساس خط‌مشی‌ها و اسناد راهبردی برخی از انجمن‌های علمی این رشته [دوره 2، شماره 4، 1389]
  • سیاست‎گذاری بررسی تأثیر سیاست پژوهی در فضای سیاست‎گذاری (مطالعه‌ی موردی در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی) [دوره 2، شماره 4، 1389]
  • سیاست پژوهی بررسی تأثیر سیاست پژوهی در فضای سیاست‎گذاری (مطالعه‌ی موردی در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی) [دوره 2، شماره 4، 1389]
  • سیاسی مؤلفه‌های تدوین استراتژی ملی مبارزه با فساد جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 4، 1389]

ش

  • شاخص مؤلفه‌های تدوین استراتژی ملی مبارزه با فساد جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 4، 1389]
  • شاخص‌های عملکردی طراحی و استقرار نظام ارزیابی عملکرد: مطالعه‎ی‎ موردی ستاد تعزیرات حکومتی گندم، آرد و نان [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 1-16]
  • شرکت ملی نفت ایران ارایه مدل جامع عوامل مؤثر بر توسعه رفتار شهروندی سازمانی مطالعه‎‎ی موردی‎: کارکنان شرکت ملی نفت ایران [دوره 2، شماره 5، 1389]

ع

  • عملکرد بررسی تأثیر فرآیندهای یادگیری روی عملکرد در همکاری‏های مشترک بین‌المللی [دوره 2، شماره 4، 1389]
  • عوامل ارزشی ـ فرهنگی ارایه مدل جامع عوامل مؤثر بر توسعه رفتار شهروندی سازمانی مطالعه‎‎ی موردی‎: کارکنان شرکت ملی نفت ایران [دوره 2، شماره 5، 1389]

ف

  • فرآیندهای یادگیری بررسی تأثیر فرآیندهای یادگیری روی عملکرد در همکاری‏های مشترک بین‌المللی [دوره 2، شماره 4، 1389]
  • فرهنگ ارتباطات رسانه‎ای تبیین جایگاه رسانه‎های جمعی در جامعه‌ی دانایی با رویکرد مدیریتی [دوره 2، شماره 5، 1389]
  • فرهنگ سازمانی بررسی ارتباط میان فرهنگ سازمانی و سبک‌های رهبری تحول‎آفرین و مبادله رهبر – پیرو [دوره 2، شماره 4، 1389]
  • فرهنگ سازمانی ارایه مدل جامع عوامل مؤثر بر توسعه رفتار شهروندی سازمانی مطالعه‎‎ی موردی‎: کارکنان شرکت ملی نفت ایران [دوره 2، شماره 5، 1389]
  • فساد اداری مؤلفه‌های تدوین استراتژی ملی مبارزه با فساد جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 4، 1389]

ق

ک

  • کارآیی مدل سنجش بهره‌وری (اثربخشی و کارآیی) دربخش خدمات دولتی ایران [دوره 2، شماره 4، 1389]
  • کارت امتیاز متوازن ارایه مدلی جهت شناسایی فرآیندهای کاندیدای برون‎سپاری در سازمان برمبنای رویکرد کارت امتیاز متوازن و ماتریس استراتژی‎های برون‎سپاری [دوره 2، شماره 5، 1389]

م

  • ماتریس استراتژی‎های برون‎سپاری ارایه مدلی جهت شناسایی فرآیندهای کاندیدای برون‎سپاری در سازمان برمبنای رویکرد کارت امتیاز متوازن و ماتریس استراتژی‎های برون‎سپاری [دوره 2، شماره 5، 1389]
  • مبادله رهبر - پیرو بررسی ارتباط میان فرهنگ سازمانی و سبک‌های رهبری تحول‎آفرین و مبادله رهبر – پیرو [دوره 2، شماره 4، 1389]
  • متمرکز بر خود مدیریت تصویرسازی در جهت منافع سازمان یا خود فرد: تأثیر تاکتیک‎های مدیریت تصویرسازی رو به بالا بر رفتار شهروندی سازمانی [دوره 2، شماره 5، 1389]
  • متمرکز بر شغل مدیریت تصویرسازی در جهت منافع سازمان یا خود فرد: تأثیر تاکتیک‎های مدیریت تصویرسازی رو به بالا بر رفتار شهروندی سازمانی [دوره 2، شماره 5، 1389]
  • مدل معادلات ساختاری بررسی ارتباط میان فرهنگ سازمانی و سبک‌های رهبری تحول‎آفرین و مبادله رهبر – پیرو [دوره 2، شماره 4، 1389]
  • مدل مفهومی طراحی و استقرار نظام ارزیابی عملکرد: مطالعه‎ی‎ موردی ستاد تعزیرات حکومتی گندم، آرد و نان [دوره 2، شماره 5، 1389، صفحه 1-16]
  • مدیریت شهری طراحی مدل عوامل مؤثر بر اعتماد شهروندان نسبت به مدیریت شهری [دوره 2، شماره 4، 1389]
  • مدیریت منظومه‎ای تبیین جایگاه رسانه‎های جمعی در جامعه‌ی دانایی با رویکرد مدیریتی [دوره 2، شماره 5، 1389]
  • مشارکت بررسی عوامل مؤثر بر رضایت شغلی کارکنان بانک صنعت و معدن [دوره 2، شماره 5، 1389]

ن

  • نظریه امید توجیه‎پذیری پدیده پافشاری بر تصمیمات اولیه مدیران در بخش دولتی [دوره 2، شماره 5، 1389]
  • نظریه انتظار توجیه‎پذیری پدیده پافشاری بر تصمیمات اولیه مدیران در بخش دولتی [دوره 2، شماره 5، 1389]
  • نظریه تقرب و اجتناب توجیه‎پذیری پدیده پافشاری بر تصمیمات اولیه مدیران در بخش دولتی [دوره 2، شماره 5، 1389]
  • نظریه خود توجیهی توجیه‎پذیری پدیده پافشاری بر تصمیمات اولیه مدیران در بخش دولتی [دوره 2، شماره 5، 1389]
  • نظریه عامل توجیه‎پذیری پدیده پافشاری بر تصمیمات اولیه مدیران در بخش دولتی [دوره 2، شماره 5، 1389]
  • نظریه گزینه واقعی توجیه‎پذیری پدیده پافشاری بر تصمیمات اولیه مدیران در بخش دولتی [دوره 2، شماره 5، 1389]
  • نیازها بررسی عوامل مؤثر بر رضایت شغلی کارکنان بانک صنعت و معدن [دوره 2، شماره 5، 1389]

و

  • واژگان کلیدی عوامل سازمانی مؤثر بر قابلیت استخدام کارکنان در ‌سازمان‌های دولتی [دوره 2، شماره 4، 1389]
  • ویژگی‌های اعتماد شونده طراحی مدل عوامل مؤثر بر اعتماد شهروندان نسبت به مدیریت شهری [دوره 2، شماره 4، 1389]
  • ویژگی‌های اعتماد کننده طراحی مدل عوامل مؤثر بر اعتماد شهروندان نسبت به مدیریت شهری [دوره 2، شماره 4، 1389]
  • ویژگی‎های شخصیتی کارکنان ارایه مدل جامع عوامل مؤثر بر توسعه رفتار شهروندی سازمانی مطالعه‎‎ی موردی‎: کارکنان شرکت ملی نفت ایران [دوره 2، شماره 5، 1389]
  • ویژگی‌های محیط اعتماد طراحی مدل عوامل مؤثر بر اعتماد شهروندان نسبت به مدیریت شهری [دوره 2، شماره 4، 1389]

ی

  • یادگیری سازمانی بررسی تأثیر فرآیندهای یادگیری روی عملکرد در همکاری‏های مشترک بین‌المللی [دوره 2، شماره 4، 1389]